„Cloverfield: Paradox” dostępny na Netflixie

Trzeci film z serii Cloverfield trafił do oferty Netflixa tuż po zakończeniu meczu finałowego NFL Super Bowl pomiędzy New England Patriots a Philadelphia Eagles. Przed premierą, w trakcie spotkania, został wyemitowany zwiastun zapowiadający Paradox.

Dość niespodziewanie na platformie Netflixa pojawił się „Cloverfield: Paradox”. Amerykanie wykorzystali cieszący się ogromnym zainteresowaniem finał Super Bowl nie tylko, by zaprezentować nowy zwiastun, ale także ogłosić datę premiery, która nastąpiła wraz z zakończeniem meczu.

Stacja badawcza na orbicie Ziemi. Test urządzenia, które ma rozwiązać kryzys energetyczny na pogrążonej w konfliktach planecie, otwiera wrota do mrocznej rzeczywistości.

Netflix kupił prawa do filmu od wytwórni Paramount za ponad 45 milionów dolarów – kwotę wystarczającą do pokrycia kosztów produkcji obrazu i zapewnieniu studiu nieznacznego zysku. Film początkowo miał pojawić się w kinach.

Na ekranie zobaczymy m.in.: Gugu Mbatha-Raw, David Oyelowo, czy Daniela Brühla. Za reżyserię odpowiada Julius Onah – wcześniej niezwiązany z serią.


Autor: Patryk Wolny