MPK – Konkurs dla Pasażerów

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne wraz z Mennicą Polską przygotowały konkurs dla pasażerów.  Do wygrania są atrakcyjne nagrody: roczny bilet komunikacji miejskiej, bilety semestralne i miesięczne oraz czytniki e-booków. Zasady konkursu są bardzo proste. Trzeba odpowiedzieć na kilka pytań i wymyślić zdanie przekonujące do korzystania z transportu zbiorowego.

– Nasi pasażerowie najlepiej znają nasze mocne i słabe strony.  Nad słabymi będziemy pracować, ale mocne chcemy eksponować. Jesienią przeprowadzimy kampanię, która zachęci do korzystania z transportu publicznego. Szukamy trafnych i autentycznych argumentów, na bazie których sformułujemy przekaz kampanii – wyjaśnia Agnieszka Korzeniowska, rzecznik MPK. – Liczymy, że pasażerowie, którzy już nie raz wykazali się inwencją twórczą, znów nam pomogą.

MPK zależy przede wszystkim na tym, by argumenty były autentyczne. Świetnie, jeśli będą to konkretne korzyści wynikające z korzystania z transportu zbiorowego. A najlepiej znają je przecież Ci, którzy sami korzystają z komunikacji miejskiej.

– Wielu naszych pasażerów świadomie stawia na ten środek transportu. Chcemy, by podzieli się z nami tymi powodami – mówi Korzeniowska.

Kampania promująca komunikację miejską jest potrzebna, bo warto mówić nie tylko o tym co z jest w komunikacji miejskiej jeszcze do poprawy, ale przede wszystkim eksponować to, co już dzisiaj warte jest w niej uwagi. Zachęcanie do korzystania z komunikacji miejskiej musi być prowadzone  równolegle z takimi działaniami jak rozwój transportu, inwestycje, podnoszenie jakości usług przewozowych, organiczne ruchu dla aut, miejsc do parkowania czy dziania antysmogowe.

– Nie chodzi nam o to, by ktoś na stałe porzucił auto i przesiadł się do tramwaju, choć oczywiście to najlepsza opcja. Zależy nam na tym, by na początek przekonać kierowców do korzystania z komunikacji miejskiej od czasu do czasu. Liczymy, że nasi pasażerowie podsuną takie argumenty, które sprawią, że kierowcy dadzą nam szansę – dodaje Korzeniowska.

Autorzy najlepszych haseł zostaną zaproszeni do udziału w kompanii jako jej ambasadorowie. Konkurs trwa do 5 czerwca. Szczegółowy regulamin konkursu i formularz ankiety znajduje się na stronie mpk.wroc.pl i FB.com/mpkwroclaw.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykuł„Dziecię Starego Miasta” [ZAPOWIEDŹ]
Następny artykułDamian Janikowski zadebiutuje na KSW 39: Colosseum [VIDEO]
Żyjemy we Wrocławiu i patrzymy na świat z perspektywy naszego miasta. A Dzielnice są różne jak tylko różne mogą być. Nader często można odwiedzić nasze wrocławskie dzielnice kultury czy sportu, ze szczególnym uwzględnieniem teatru, filmu czy Śląska.