Biuro Obsługi Pasażera MPK przeszło prawdziwą metamorfozę.  Wygodna poczekalnia, praktyczne stanowiska obsługi, ulotki z przydatnymi informacjami i stanowisko UrbanCard – to wszystko jest już dostępne dla naszych Pasażerów.

– CZYTELNE OZNAKOWANIE
– KOMPETENTNA OBSŁUGA
– FUNKCJONALNA POCZEKALNIA ZE STANOWISKIEM DO WYPEŁNIANIA WNIOSKÓW
– ODDZIELONE STANOWISKA OBSŁUGI
– MATERIAŁY INFORMACYJNE

Tylko w styczniu nasz BOP  odwiedziło 578 Klientów. 1134 osoby zadzwoniły na naszą infolinię z pytaniami dotyczącymi komunikacji miejskiej, uwagami i skargami. To znaczy, że takie miejsce w MPK jest Pasażerom bardzo potrzebne. MPK wychodząc naprzeciw potrzebom sowich Klientów, postanowiło zaaranżować Biuro tak, by było ono jeszcze bardziej przyjazne i funkcjonalne dla Klienta. Nowa sala do obsługi Pasażerów jest przejrzysta, wygodna, a wydzielone stanowiska – boksy zapewniają dyskrecję obsługi. Dodatkowo każde stanowisko jest oznakowane – teraz każdy Pasażer odwiedzający biuro po wejściu do sali obsługi potrafi ocenić przy jakim stanowisku załatwi swoją sprawę. W korytarzu zamontowane zostały nowe wygodne siedzenia, stanowiska z możliwością napisania pisma oraz wyraźne i czytelne tablice z informacją, gdzie i co można załatwić. Ściany zdobią duże wydruki z pojazdami MPK sprzed lat i tymi współczesnymi.

To jednak nie wszystkie zmiany w BOP. Od połowy lutego otworzyliśmy Punkt Obsługi Klienta UrbanCard. Wychodząc naprzeciw potrzebom Pasażerów, Zarząd MPK podpisał z Mennicą Polską umowę na prowadzenie w BOP Punkt Obsługi Klienta UrbanCard. Pasażerowie już mogą kupić u nas bilet papierowy, zakodować sobie bilet na UrbanCard, złożyć  wniosek o nową kartę i ją odebrać. Niestety ciągle jeszcze sami nie rozpatrzymy reklamacji związanej z Urbancard, ale będziemy pracować, by w niedalekiej przyszłości i to było możliwe w naszym BOP. Przypominamy, że BOP mieści przy ul. B. Prusa 75/79. tel.: 71 321 72 71
e-mail: reklamacje@mpk.wroc.pl, czynne od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00 i w środy w godz. 8.00-17.00.