Koncern Polska Grupa Energetyczna (PGE) prezentuje w telewizji i w sieci spot reklamowy, dzięki któremu ma być rozpoznawany jako ekologiczny i innowacyjny lider odnawialnych źródeł energii.




Tymczasem aktywiści i aktywistki przygotowali odpowiedź na tę kampanię. Można ją zobaczyć tutaj


Firma doradcza i wizerunkowa „Zieloni Eksperci” zwraca uwagę: „Koncern PGE zapomniał zamalować na zielono swoje największe w Unii Europejskiej emisji CO2 z elektrowni węgla brunatnego Bełchatów, plany budowy odkrywki węgla brunatnego Złoczew, poszerzenie kopalni Turów i międzynarodowy konflikt o wodę z Republiką Czeską”.

Dlatego kierując się dobrem publicznym „Zieloni Eksperci” proponują: „Dużo tańsza dla spółki skarbu państwa byłaby współpraca z nami. Pamiętamy ostatnią reklamę PGE, kiedy mówiliście, że „robicie prąd, góry, jeziora i lasy”. Wykorzystajmy to, co już zostało w pamięci – PGE jako prawdziwie zielony przyjaciel lasów. Do zazielenienia wizerunku użyjemy konfekcji dziecięcej, ponieważ dzisiaj należy się przebić z pozytywnym image szczególnie do najmłodszych pokoleń – to one w najmniejszym stopniu wierzą w zielone intencje koncernów paliw kopalnych. Zieloni Eksperci sprawią, że koncern PGE będzie rzeczywiście postrzegany jako innowacyjny przyjaciel lasów, który kocha dzieci”.


* Wiemy, że Zieloni Eksperci bardzo zachęcają swoim profesjonalizmem i już wiele kolejnych firm zgłasza się do nas, aby skorzystać z ich usług. Niestety, musimy Państwa zmartwić – Zieloni Eksperci to nie jest prawdziwa firma. 🙂


Autorzy: Stowarzyszenie Ekologiczne EKO-UNIA




PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułKarnety na 20. MFF Nowe Horyzonty w sprzedaży
Następny artykułRepertuar WTW w styczniu
Żyjemy we Wrocławiu i patrzymy na świat z perspektywy naszego miasta. A Dzielnice są różne jak tylko różne mogą być. Nader często można odwiedzić nasze wrocławskie dzielnice kultury czy sportu, ze szczególnym uwzględnieniem teatru, filmu czy Śląska.