Już niebawem bo 31 lipca będzie miała miejsce ostatnia emisja przeglądu najlepszych polskich kampanii społecznych  od stycznia 2012 do kwietnia 2013.

Crowdfunding, blogi, startupy kontra stara, dobra plotka i celebryci – czyli przeglądając najlepsze polskie kampanie społeczne organizatorzy porozmawiają o tym, jak to się robi, by działało!

RAMOWY PROGRAM:
★ O tym, jak wygląda w praktyce CROWDFUNDING, organizatorzy porozmawiają z wrocławską Wielobranżową Spółdzielnią Socjalną PANATO, która ma pierwszą akcję finansowania społecznościowego za sobą. Ile zebrali? Jak to zrobili? Czy warto?

★ Wykorzystanie BLOGA zobaczycie w case study absolutnie bezprecedensowej kampanii Mafii dla Psa – a przy okazji dostaniecie kilka wskazówek, jak współpracować z blogerami 😉

★ Przykładem STARTUPu będzie platforma Rak’n’Roll Records, stworzona dla fundacji Rak’n’Roll, która w ciągu zaledwie trzech miesięcy działalności stała się największą niezależną wytwórnią charytatywną w Polsce.

★ Zobaczycie również kilka innych pomysłów na realizację kampanii, m.in. z użyciem aplikacji mobilnej czy gry internetowej. Nowe media skontrastujemy z kampaniami, których mechanizm już znamy, tj. z wykorzystaniem wizerunku celebryty lub posiłkując się starą i zawsze działającą plotką! Uczestnicy będą mogli zapytać, czy niestandardy i użycie nowych mediów przynoszą oczekiwane efekty? W czym tkwi sukces?

Uwaga! Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc obowiązują zapisy:
zapisy@sektor3.wroclaw.pl, tel. +48 71 359 75 00

ORGANIZATOR: Fundacja Wspierania Organizacji Pozarządowych „Umbrella”

PARTNERZY PRZEGLĄDU:

Hala Stulecia
Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego
Wrocławskie Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych SEKTOR3
Kino Nowe Horyzonty

Projekt współfinansowany ze środków Samorządu Województwa Dolnośląskiego.