Studenci specjalistami z zakresu e-handlu we Wrocławiu

Wraz z nowym rokiem akademickim rozpocznie się druga edycja studiów podyplomowych na kierunku Manager E-commerce na Wyższej Szkole Handlowej. Dla studentów to okazja do zdobycia wiedzy od doświadczonych praktyków i specjalistów działających od lat w branży handlu internetowego. Rolę eksperta, który wspiera i koordynuje projekt pełni Internet Mall Polska (Mall.pl).

E-commerce to dziedzina, która rozwija się w zawrotnym tempie. Sprzedaż internetowa rośnie, a wraz z nią liczba e-sklepów. Do ich zarządzania potrzebni są specjaliści, którzy potrafią połączyć wiedzę z zakresu e-commerce i nowoczesnych technologii ze zrozumieniem współczesnych e-konsumentów, ich oczekiwań i potrzeb. Kierunek Manager e-commerce jest swoistą odpowiedzią na to zapotrzebowanie.

– Zajęcia będą prowadzone przez czynnych praktyków, którzy znają branżę na wylot. Studenci mogą liczyć na ich doświadczenie i wiedzę o realnych warunkach biznesowych. Zdobędą niezbędne umiejętności i kompetencje niezbędne do odbycia stażu, a następnie znalezienia pracy w branży. Celem kierunku jest kształcenie praktyczne – mówi Dr Dariusz Socha, Dyrektor Studiów Podyplomowych Wyższej Szkoły Handlowej.

Program studiów obejmuje kompletną wiedzę z zakresu: podstaw zakładania sklepu internetowego, aspektów prawnych handlu internetowego, customer experience, PR, social media dla e-commerce, usability sklepu internetowego, mcommerce, e-logistyki czy technologii w e-commerce, a nawet prowadzenia e-biznesu na rynkach CEE. Studenci uzyskają wiedzę potrzebną do stworzenia e-sklepu, zarządzania nim oraz podejmowania trafnych decyzji w zakresie outsourcingu. Wśród prowadzących pojawią się m.in. Vit Endler z Virtooal.com, Agnieszka Pająk z Mall.pl, Jacek Popko z Usability Lab, Jacek Kinecki z Przelewy24, Bartosz German z Próchnik S.A., czy Krzysztof Murzyn z Grupy Unity i Krzysztof Marzec z Deva Group.

– Polacy coraz częściej i coraz chętniej robią zakupy w Internecie. Aby rynek e-commerce mógł się nadal rozwijać, trzeba wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom, ułatwiać im proces zakupowy i zachęcać do kolejnych aktywności. To zadanie dla specjalistów, których na rynku wciąż brakuje. Myślę, że utworzenie takiego kierunku jak Manager e-commerce jest świetnym posunięciem w stronę zapełnienia niszy, z którą mamy obecnie do czynienia – mówi Katarzyna Windysz, Country Manager Polska Mall.pl

Pośrednim celem zajęć jest rozbudzenie w studentach przedsiębiorczości w kierunku e-commerce, a także prowokowanie ich do zakładania własnych e-biznesów. Ćwiczenia odbywać się będą w małych grupach, dzięki czemu studenci poznają specyfikę pracy projektowej. Pierwsze zajęcia na kierunku Manager E-commerce odbędą się z początkiem listopada.

Wśród patronów medialnych kierunku znalazły się redakcje Mensis.pl, Nowymarketing.pl, Marketing i Biznes, Komerso.pl oraz magazyn E-commerce & Digital Marketing i Marketing Online Polska.

Szczegóły: 

http://www.handlowa.eu/pl/kierunki/studia-podyplomowe/manager-e-commerce/opis

Rekrutacja:

http://www.handlowa.eu/pl/kierunki/studia-podyplomowe/manager-e-commerce/rekrutacja


Autor: Agnieszka Pająk