Pierwsza wrocławska edycja spotkań – Witajcie w realu odbędzie się we wtorek, 12 kwietnia o godz. 17.30 na Politechnice Wrocławskiej (bud.C-13, sala 2.17). Spotkania mają charakter otwarty.

Gośćmi będą Dawid Szczepaniak (Pride&Glory) oraz Marta Klimowicz (AdTaily.com). Przybliżą oni nie tylko marketing w internecie, ale również przedstawią networking i media społecznościowe w praktyce.

Dawid Szczepaniak – Creative Director (Pride&Glory):

„Ksiądz, stary kościół i dwóch legendarnych nurków…
…czyli krótko o podstawach marketingu w internecie.”

Marta Klimowicz – International Business Developer (AdTaily.com):

„Od pomysłu do start-upu. Networking i media społecznościowe w praktyce”

 

O PROJEKCIE:

Witajcie w realu to zainspirowany szwedzką szkołą Hyper Island studencki projekt edukacyjny, mający na celu poszerzenie wiedzy z zakresu nowych mediów o taką, której nie można zdobyć na studiach.

Wszystko zaczęło się w Szwecji… a raczej od strony internetowej szwedzkiej szkoły Hyper Island, w niecodzienny i inspirujący sposób kształcącej w dziedzinie mediów cyfrowych. W głowie zrodził się pomysł stworzenia spotkań, na których przedstawiciele branży nowych mediów opowiadaliby o swojej pracy, nowych technologiach i rozwiązaniach, prezentując własne projekty lub inspiracje.

Projekt Witajcie w realu to realizacja tego pomysłu. Jest to cykl spotkań poświęcony tematyce nowych mediów, które od maja 2007 roku odbywają się w Krakowie. Spotkania skierowane są do studentów, a także do każdej zainteresowanej osoby. Mówcami są osoby na codzień związane z branżą nowych mediów – pracownicy agencji interaktywnych, reklamowych, firm IT, menedżerowie, designerzy. Planowo co miesiąc spotykamy się w niezobowiązującej atmosferze, by posłuchać i porozmawiać o nowych mediach.

Nazwa projektu została zaczerpnięta z tytułu książki dr Doroty Korwin-Piotrowskiej pod tym samym tytułem.

Dlaczego Witajcie w realu?

Często zdarza się sytuacja, kiedy student, kończąc edukację i zaczynając pracę, spotyka się z zupełnie inną rzeczywistością. Często wymaga się od niego również zupełnie innych rzeczy niż tych, których nauczył się na studiach. Spotkania mają przybliżyć realia – dość nowe jeśli chodzi o edukację – branży nowych mediów oraz jej atmosferę i wymagania. I stąd nasza nazwa. Brzmi trochę dumnie, ale przede wszystkim powinno być praktycznie i inspirująco.

Sponsorem pierwszego wrocławskiego spotkania jest Mobile Wings

 

FUR